Inzerenti

Cílení

Proč ztrácet imprese za reklamu od internetových uživatelů, kteří nepředstavují vaši cílovou skupinu?

Cílení představuje jednu z hlavních výhod digitální reklamy.

Přesné cílení je důležité zejména, když cílíme na úzkou cílovou skupinu.  Behaviorální, demografické cílení, retargeting nebo jiné možnosti cílení zajistí skoro 100% zobrazení reklamy vybranému cílovému publiku. 

Vyberte mezi možnostmi cílení

CÍLENÍ PODLE KATEGORIÍ

Objevte vaší audienci na základě oblasti zájmů.

Httpool třídí místní a globální webové stránky do relevantních kategorií, čímž umožňuje inzerentům komunikovat jejich sdělení správné cílové skupině.

První tier zahrnuje tyto kategorie: Automotive, Business a Finance, Entertainment, Lifestyle, News and Information, Sports, Technology a Travel. Pro specifické sub-ktegorie, kontaktujte prosím nejbližší pobočku Httpool.

 

Category.png

KONTEXTOVÉ CÍLENÍ

Zvyšte relevanci vaší reklamy prostřednictvím kontextového cílení.

Spotřebitelé vyhledávají při zvažování nákupu produktu nebo služeb různé stránky, diskusní fóra a sociální sítě. Httpool může vkládat vaší reklamu na stránkách s obsahem v kontextu klíčových slov vztahujícím se k vašim produktům nebo službám.

CZ_Kontextová reklama.jpg

GEOLOKAČNÍ CÍLENÍ

Podnikáte na konkrétním místě nebo se vaše nabídky liší podle místa?

Použití geolokačního cílení zajistí zobrazení reklamy uživatelům přímo v cílových lokalitách.

CZ_geotargeting.jpg

BEHAVIORÁLNÍ CÍLENÍ

Zasáhněte pouze ty uživatele se specifickými rysy!

Behaviorální cílení umožňuje zobrazovat reklamy na základě demografických údajů uživatelů, zájmů a způsobu užívání, a to bez ohledu na to, kde na webu jsou.

CZ_Behaviorální cílení.jpg

RE-TARGETING

Pokud návštěvní vašeho webu nekoupil nic při své první návštěvě, pozvěte jej zpátky!

Re-targeting je vysoce efektivní způsob reklamy. Umožňuje zobrazování reklam uživatelům, kteří si již dříve prohlíželi nabídky na webu, ale dosud neuskutečnili nákup nebo objednávku. To dává inzerentům příležitost zvýšit šanci na uzavření nákupu nebo objednávky.

CZ_Re-targeting.jpg