Inzerenti

Zařízení

Jsme ve věku multiscreenu a multitaskingu.

Do roku 2017 bude 3,6 miliardy uživatelů internetu, přičemž polovina z internetového provozu bude pocházet z mobilních zařízení .

Internet se mění tím, jak spotřebitelé komunikují, učí se, baví se a dělají nákupní rozhodnutí.  Spotřebitelé bez problémů používají více zařízení, neustále postují na Facebooku, sledují  televizní vysílání na mobilních zařízeních, posílají si otázky na konferencích přes Twitter a nákupují zboží skenováním QR kódů na plakátech metra. Jak se tyto média sbližují a uživatelé využívají multitasking, je třeba také těmto vlivům přizpůsobit reklamní taktiku. 

Mobilní zařízení jsou jednou z hlavních hnacích sil zrychlení růstu spotřeby digitálních médií. Smartphony a tablety jsou pohodlné, jednoduché na používání a cenově dostupnější, a tak poskytují přístup k uživatelům kdykoliv a kdekoliv.

  • Výhody reklamy přes zařízení: použití podobných reklam po celé ploše a mobilu umožňuje efektivitu a silnější brandingový dopad s větší frekvencí a konzistenci reklamních sdělení.
  • Cílení: kromě možnosti cílení desktopu, mobilita umožňuje hyper - lokální cílení na město nebo na úroveň ulice, a proto umožňuje dodávku reklamy uživatelům v blízkosti konkrétních míst a prodejen.
  • Mobilní umístění: reklamy jsou dodávány prostřednictvím globálních a lokálních mobilních aplikací, stejně jako mobilních webových stránek , přes display reklamu, video , engagement, sociální a SEM kanály.

 

Httpool_multiscreen and multitasking.png