Technologie

Přehled

Vlastní cross-channel a cross-device reklamní řešení AdPlatform.

AdPlatform od Httpool je sekundární premiová reklamní síť. Je nabízena vydavatelům jako volný cross channel a cross device reklamní manažer, optimalizátor a výměna, zatímco inzerenti jej používají pro cross channel a cross device realizaci kampaně.

Cross channel, cross device platforma

AdPlatform umožňuje reklamu přes více kanálů, z displeje a videa po vysoce zásahový engagement channel a sociální síť.

Navíc, AdPlatform umožňuje její doručení lokálním a globálním vydavatelům desktopových a mobilních zařízení.

Cross channel, cross device platforma

AdPlatform Social Tool

Reklamní platforma obsahuje nástroj pro sociální média jako je Facebook.  Jeho pokročilé funkce zajišťují účinnost a pohodlí řízení kampaní a umožňují nejvyšší návratnost investic pro inzerenty.

Klíčové vlastnosti AdPlatform Social Tool: tvorba reklamních permutací

  • tvorba reklamních permutací
  • segmentace publika podle pohlaví, věku, zájmových kategorií, atd.
  • automatizované řízení kampaní s pravidly
  • optimalizace napříč reklamních skupin
  • pokročilé analýzy podle segmentů cílového publika
AdPlatform Social Tool

Viditelné imprese

V předstihu před ostatními, AdPlatform účtuje od roku 2008 pouze viditelné reklamní imprese, což v průměru ušetří inzerentům až 35% rozpočtu.

Viditelné reklamní imprese se stávají běžným standardem a jsou součástí iniciativity "Making Measurement Make Sense" (3MS). Jedná se o společnou iniciativitu IAB, ANA a 4A's, kteří definují metriky v digitálních médiích napříč všemi zařízeními.

Viditelné imprese

Interakce

AdPlatform měří jakýkoliv typ interakce v rámci reklamy, jako je video play, vyhledání nejbližší prodejny, prohlédnutí galerie, objednávka katalogu a podobně. Typ interakce závisí na cílech reklamy a je použitelný pro rich media formáty.
 
Interakce jsou přínosné pro:
  • marketéry značek, k zajištění delšího zapojení ke značce
  • k získání konverzí  v rámci reklamy díky zkrácení konverzní cesty
  • analýzy preferencí zákazníků
Interakce

Integrované a licencované technologie a zdroje reklamního inventáře